再見了高一,,,,還是要煩煩煩…..

今日…係我最後一日以高一生的身份黎返學,,,我懷住一種好興奮的心情……
 
因為我終於可以升到高二了~好開心…..之前知道自己補考合格升到班之後….
 
開心到….癲左…..果次令我明白到,,,所有野都係要有努力先會成功架……
 
明白…原來呢個世界上面真係冇免費的午餐!!開始相信呢個世界有真理=v=""
 
嗯嗯….放完學之後….換左件衫,,,又要去返工lu~….都唔知今日係唔係咁黑仔…..(星期五丫….)
 
一返到去…..部電腦就神左….我整左差唔多半日先整得返….真係整到我想用鎚仔打爆部電腦佢….
 
好彩…佢命大,,,我想打爆佢果陣就整返……煩煩煩死啦…..唔通連個天都唔中意我….
 
不過都好彩…..有少少慰勞ge就係….就係有索女睇ma~真係….個個黎親裝game都索到爆…..
 
鼻血狂流….爽…….大飽眼福…..今晚應該都會興奮到訓唔著了…..都好ma~幫助我打機~~~
 
唉….之後就慘啦….在返緊屋企的途中….我個眼鏡唔鬼見左ar~死啦…搵左半個鐘都搵唔到…
 
算啦….等听日出糧買返一個新架啦….而且我都想搵好耐了….仲諗緊有咩辦法去整爆佢….
 
唔通個天中意返我=.=""……….仲有仲有ar~我終於知道自己咩血型啦…..因為上次有個全身檢查ma
 
…..報告出左啦….咩事都冇….真係可喜可賀…..對!!m記吧…..我血型係……o型………….
 
(ps:仲有ar~你地班野几時先食m記架…..我唔中意欠人地野架ma~睇到字就快d留言啦…..)
 
                                                                                                                                      The End…
本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

8 Responses to 再見了高一,,,,還是要煩煩煩…..

  1. ☆<▌皇族 ▌>依╓*╝晞─* 說道:

    DON’t think too much 呢…我有時仲黑仔過你…..
    你似話請我食cheese cake個bor

  2. S. 說道:

    成日掛住下溝女= =”
    高二大家又同班,好似成個高一生涯都未試過係班到同你講過一句話,haha
     
    p.s :me too o型,m記我有冇份先,haha,講笑
     
     

  3. . 說道:

    to helen:想食未講囉~遲d請返你食
    to 王華:想食喔~okok~

  4. zhen 說道:

    高二又同你一班,死梗la…………..
                   係wor………m記wor,你幾時請我地食a???
    你吾約時間d人點知幾時有得食a???

  5. *Seven__ 說道:

    咪就係聽日lo~~~
    正***有m記食
    我一定要加加加大碼ga….kaka
     

  6. *Seven__ 說道:

    咪就係聽日lo~~~
    正***有m記食
    我一定要加加加大碼ga….kaka
     

  7. *Seven__ 說道:

    咪就係聽日lo~~~
    正***有m記食
    我一定要加加加大碼ga….kaka
     

  8. *Seven__ 說道:

    咪就係聽日lo~~~
    正***有m記食
    我一定要加加加大碼ga….kaka
     

發表留言