小城小事

7/12   雨
10月12日…這是我最近的一次打blog…發覺原來我已經沒有打blog差唔多兩個月了…
最近….只係忙著番工放工…番學放學&研究下自己部車…
好似都冇咩野值得去講…現在我打blog的時間…本應係要番學…
但無奈要去驗車…再加上落雨的關係【藉口】…所以我選擇左走堂……
—————————————————————————————————————————-
自從入左大學之後…總覺得我的人生入面好似少左d乜野咁…就是講唔出….
諗番起以前中學miss講的一句【始終都係同中學的同學最fd】….
但係我就….唉….中學同學的聚會…好似冇我份丫….在facebook睇見d中學同學同番自己班fd玩…
自問一句…我在中學到底…有冇朋友架….?【我仲記得以前在個blog講過,【【4年後的聚會】】】
是否會成功?…很想…現在就約你地出黎…

本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

7 Responses to 小城小事

  1. kaTHErine 說道:

    e+各有各生活…約出黎唔係話咁易….我都好掛住佢地><

  2. ANNIE 說道:

    我聖誕節搞活動呀 你比唔比面先 WAHAHAHHAHA

  3. Iris 說道:

    T^T…我係上海…咩都參加唔到LA….

  4. Monkey 說道:

    死啦..我ge重點落左係"研究下自己部車…"……好羨慕呀..>.<

  5. Beéky 說道:

    2+大家GE時間都好難就, 各有各忙..月黎月難約LA…

  6. Kay 說道:

    到底…有冇朋友架….?

  7. S. 說道:

    真係各有各忙,好難就時間

發表留言