09年總結

31/12   陰
說起來…這一年真的發生了很多事….
未過年之前…(1月)…因為錢的問題…我同細佬在blog上互罵…在此我為自己定下了目標!
(2月)…我不斷地努力著…希望自己可以考上大學~~
(3月)…波特&王杰生日…還有就是…考試….成個月都係唔係咁開心…
(4月)…母親大人生日…
(5月)…畢業考前準備…每個人都在地獄式溫書=.="!!
(6月)…好似…已經考完畢業試了?高興的是…謝師宴…看到了波特的演出!!
(7月)…畢業典禮…明明是一個開心的日子…可惜…我并不高興…(因為我身邊…沒有朋友…)
(8月)…整個月就只有工作工作再工作!!…還有就是全家人到了香港玩~
(9月)… 超級大事件…(友誼橋果單野)…同埋…有個白目問我關於psp的問題!!&理工開學~~
(10月)…還在沉迷於工作之中…
(11月)…我考到了車牌…很高興…同班大學同學出黎食野慶祝~~
(12月)…我買左車lu…很高興是gtr吶…有部車在手係唔同d ge= =+…可惜…前幾日…有點意外=0="!!
打呢篇blog的時候…我順便睇左一睇自己呢一年打的blog…發覺…原來我可以講到d咁的野!!…
雖然…目標變了…但…終點還是一樣的!!…我還記得【4年後的約定】喔~~….
各位中學的同學仔…你地呢排又過得好唔好呢?

本篇發表於 未分類。將永久鏈結加入書籤。

3 Responses to 09年總結

  1. ╚川♨添天。音ஐ 說道:

    路過的菜~

  2. Ellen 說道:

    近排…愛上了電單車….ha…大家渣車都要小心d呀…..=o=

  3. 華盛 說道:

    你ge唔開心將會離你而去,緊貼著的,是你的高興同埋幸福會來臨(我的野蠻朋友)@@

發表留言